Tréninkové programy

1) Rehabilitační program

Tento program je zaměřen především na odstranění dysbalancí Vašeho těla, posílení oslabených svalů a zárověň správné protažení přetížených svalových skupin. Pomohu Vám odstranit bolesti pohybového aparátu a zaručuji Vám, že se budete cítit lépe. Tento program je vhodný také pro těhotné ženy a novopečené maminky po šestinedělí. Délka tréninku je cca 60 minut. Pokud chcete cvičit převážně doma a je pro Vás důležitý hlavně zdravotní stav Vašeho těla, pak je tento program určen právě pro Vás.

2) Redukce hmotnosti

Tento program je určen všem ženám i mužům, kteří se rozhodnou shodit nějaké to kilo či pár centimetrů na obvod. Tréninkový plán je v tomto programu tvořen tak, abyste se při cvičení pohybovali v aerobní zóně a spalovali tím tuky. Nadváha může být příčinou mnohých onemocnění či zdravotních komplikací, a my se jim společně budeme snažit předejít. Tento program zahrnuje také úpravu jídelníčku a další rady v této oblasti. Tréninková jednotka trvá cca 75 minut. Budu s Vámi pracovat na tom, abyste se cítili ve svém vlastním těle lépe.

3) Zpevnění a vytvarování postavy

Jedná se o silově – vytrvalostní trénink, který slouží především k vytvarování a zpevnění Vašeho těla. Jste-li se svojí váhou spokojeni a chcete jen zpevnit problémové partie a vyrýsovat svaly, proč ne? Tréninkový plán přizpůsobím přesně Vašemu přání a brzy uvidíme výsledky. Délka tréninku je v tomto programu zhruba 75 – 90 minut.

4) Nabírání svalové hmoty

Tento program je koncipován na získávání většího objemu svalové hmoty. V rámci tohoto programu je velmi důležitá dostatečná regenerace, proto zahrneme do tréninku také dostatečné přestávky mezi jednotlivými sériemi. Délka tréninkové jednotky je zhruba 90 minut.

5) Silový trénink

Program se zaměřen především na získání síly ve svalech. Tento typ tréninku je určen spíše pro trénované a vyspělé cvičence. V tomto programu pracujeme s těžkými váhami, abychom rozvíjeli koncentrickou, ale především excentrickou fázi svalů. Svaly nabudou především na síle, ale částečně také na objemu. Dbáme stejně jako u ostatních programů na správné a bezpečné provedení cviků. Délka celého tréninku je cca 1 hodina a 40 minut.

U všech nabízených tréninkových programů hledím na vstupní diagnostiku Vašeho těla, a proto budu při tvorbě tréninkového plánu dbát především na zdravotní stav a možnosti klienta!